Více než 10 let zkušeností
Vždy doručení zdarma
Kontaktujte nás

Podmínky

Článek 1 – Definice

V těchto podmínkách se rozumí:

  1. Zákazník: přirozená osoba, která nekoná v rámci svého podnikání nebo profesionální činnosti a uzavírá smlouvu na dálku s obchodníkem;
  2. Obchodník: přirozená nebo právnická osoba, která nabízí zákazníkům produkty a/nebo služby na dálku.
  3. Den: pracovní den
  4. Lhůta na rozmyšlenou: doba, během které může zákazník využít svého práva odstoupit od smlouvy.
  5. Dlouhodobá transakce: smlouva na dálku týkající se série produktů a/nebo služeb, jejíž plnění je časově rozloženo.
  6. Trvalý datový nosič: jakýkoliv prostředek, který umožňuje zákazníkovi nebo obchodníkovi uchovávat informace adresované osobně tak, aby bylo možné informace v budoucnu přezkoumat a reprodukovat beze změn.
  7. Právo na odstoupení od smlouvy: možnost pro zákazníka odstoupit od smlouvy na dálku během lhůty na rozmyšlenou;
  8. Garance: dobrovolné prohlášení o kvalitě zboží poskytovatelem záruky, které určuje povinnosti poskytovatele záruky a práva kupujícího, pokud prodané zboží nesplňuje vlastnosti uvedené ve záručním prohlášení. Záruční prohlášení poskytovatele záruky bude přiloženo k zboží podléhajícímu záruce.
  9. Záruční: podnikatel, který podal záruční prohlášení, například výrobce, dovozce, distributor zboží nebo prodejce, pokud záruční prohlášení podal prodejce.
  10. Formulář modelu

 

Článek 2 – Identita podnikatele

SENPO sp. z o.o. sp.k.
ul. Krzywoustego 68
61-144 Poznań
Polsko
E-mailová adresa: shop@senpo.pl
NIP: 782 288 75 30

Pokud je činnost podnikatele podléhající relevantnímu licenčnímu systému:
Údaje o dozorčím úřadu:
Pokud podnikatel vykonává regulované povolání:

    1. a. profesní asociace nebo organizace, ke které je připojen;
    2. b. profesní titul, místo v EU nebo Evropském hospodářském prostoru, kde byl udělen
    3. c. odkaz na profesní pravidla platná v Nizozemsku a pokyny, kde a jak jsou tato pravidla přístupná.

 

Článek 3 – Použitelnost

  1. Tyto obecné podmínky se vztahují na každou nabídku podnikatele a na každou uzavřenou dohodu na dálku a objednávky mezi podnikatelem a spotřebitelem.
  2. Před uzavřením dohody na dálku bude text těchto obecných podmínek poskytnut spotřebiteli.
  3. Pokud to není rozumně možné, bude před uzavřením dohody na dálku uvedeno, že obecné podmínky jsou k nahlédnutí u podnikatele a budou na žádost spotřebitele co nejdříve poskytnuty zdarma.
  4. Pokud je dohoda na dálku uzavřena elektronicky, může být text těchto obecných podmínek před uzavřením dohody na dálku poskytnut spotřebiteli elektronickou cestou tak, aby jej mohl spotřebitel jednoduše uložit na trvalém datovém nosiči.
  5. V případě, že vedle těchto obecných podmínek platí také konkrétní podmínky produktu nebo služby, jsou použitelné druhý a třetí odstavec a v případě rozporu obecných podmínek může spotřebitel vždy uplatnit platnou ustanovení, která je pro něho nejvýhodnější.
  6. Pokud se jedna nebo více ustanovení těchto obecných podmínek v jakémkoli okamžiku zcela nebo částečně stanou neplatná nebo jsou zrušena, zůstane smlouva a tyto podmínky v platnosti a dotčené ustanovení bude neprodleně nahrazeno ustanovením, které se co nejvíce blíží původnímu záměru.
  7. Situace, které nejsou regulovány těmito obecnými podmínkami, by měly být hodnoceny ‚v duchu‘ těchto obecných podmínek.
  8. Nejasnosti ohledně výkladu nebo obsahu jednoho nebo více ustanovení našich podmínek by měly být vykládány ‚v duchu‘ těchto obecných podmínek.

 

Článek 4 – Nabídka

  1. Pokud má nabídka omezenou dobu platnosti nebo je podmíněná, bude to v nabídce explicitně uvedeno. Nabídka je nezávazná a podnikatel si vyhrazuje právo nabídku změnit nebo upravit.
  2. Nabídka zahrnuje úplný a přesný popis nabízených produktů nebo služeb. Popis je dostatečně podrobný, aby spotřebitel mohl nabídku dobře posoudit. Pokud podnikatel používá obrázky, musí tyto obrázky věrně zobrazovat nabízené produkty nebo služby. Zjevné chyby nebo omyly v nabídce nejsou pro podnikatele závazné.
  3. Všechny obrázky, specifikace a údaje v nabídce slouží jako indikace a nemohou být důvodem pro náhradu škody nebo zrušení smlouvy. Obrázky produktů ukazují věrný obraz nabízených produktů. Podnikatel však nemůže zaručit, že zobrazené barvy přesně odpovídají skutečným barvám produktů.
  4. Každá nabídka obsahuje informace, které jasně uvádějí práva a povinnosti spojené s přijetím nabídky. Tyto informace zahrnují zejména:
      1. a. Cena včetně daní.
      2. b. Případné náklady na dopravu.
      3. c. Způsob, jakým bude smlouva uzavřena a jaké kroky jsou pro to potřebné.
      4. d. Použitelnost práva na odstoupení od smlouvy.
      5. e. Způsob platby, dodání a provedení smlouvy.
      6. f. Lhůta pro přijetí nabídky, nebo lhůta, po kterou podnikatel zaručuje cenu.
      7. g. Výše tarifu za komunikaci na dálku, pokud se náklady na použití techniky komunikace na dálku vypočítávají na jiném základě než je běžný základní tarif pro použité komunikační prostředky.
      8. h. Zda je smlouva po uzavření archivována a pokud ano, jakým způsobem je pro spotřebitele přístupná.
      9. i. Způsob, jakým může spotřebitel předVolitelně: dostupné velikosti, barvy, typy materiálů.

 

Článek 5 – Smlouva

Smlouva se uzavírá, s výjimkou ustanovení článku 4, v okamžiku, kdy spotřebitel přijme nabídku a splní příslušné podmínky, přičemž podnikatel potvrdí přijetí elektronickou cestou. Dokud podnikatel toto přijetí nepotvrdí, má spotřebitel možnost smlouvu zrušit.

Při uzavírání smlouvy elektronickými prostředky přijme podnikatel odpovídající technická a organizační opatření k zabezpečení elektronického přenosu dat a zajistí bezpečné webové prostředí. Pokud je možná elektronická platba, podnikatel zajistí odpovídající bezpečnostní opatření.

V rámci právních předpisů může podnikatel zkontrolovat, zda spotřebitel může splnit své platební závazky, a prozkoumat důležité skutečnosti a faktory důležité pro zodpovědné uzavření smlouvy na dálku. Pokud podnikatel na základě tohoto šetření najde oprávněné důvody k tomu, aby smlouvu neuzavřel, má právo odmítnout objednávku nebo nabídku s odůvodněním nebo připojit k provádění zvláštní podmínky.

U produktu nebo služby poskytne podnikatel spotřebiteli následující informace, písemně nebo přístupným způsobem, který spotřebitel může uložit na trvalém datovém nosiči:

      1. a. Adresa návštěvy sídla podnikatele, kde se spotřebitel může obrátit s reklamacemi;
      2. b. Podmínky a postup pro využití práva na odstoupení od smlouvy, nebo jasná informace o vyloučení práva na odstoupení od smlouvy;
      3. c. Informace o zárukách a dostupných službách po nákupu;
      4. d. Údaje uvedené v článku 4 odstavec 3 těchto podmínek, pokud nebyly tyto údaje již před provedením smlouvy poskytnuty spotřebiteli;
      5. e. Požadavky pro zrušení smlouvy v případě trvalé transakce, pokud smlouva trvá více než jeden rok nebo je na neurčito.

 

V případě dlouhodobé transakce se ustanovení předchozího odstavce vztahuje pouze na první dodávku.
Každá smlouva je uzavírána s podmínkou dostatečné dostupnosti příslušných produktů.

 

Článek 6 – Právo na odstoupení od smlouvy

Při dodání produktů:

  1. Při nákupu produktů má spotřebitel možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů do 14 dnů. Lhůta pro odstoupení začíná následující den po převzetí produktu spotřebitelem nebo jím předem určeným a podnikateli oznámeným zástupcem.
  2. Během lhůty pro odstoupení bude spotřebitel pečlivě zacházet s produktem a obal otevře nebo použije pouze do té míry, která je nezbytná k posouzení, zda si produkt přeje ponechat. Pokud spotřebitel využije svého práva na odstoupení od smlouvy, musí produkt vrátit podnikateli se všemi dodanými příslušenstvími a – pokud je to možné – v původním stavu a obalu, v souladu s rozumnými a jasnými instrukcemi, které mu podnikatel poskytl.
    Pokud spotřebitel nevyužije svého práva na odstoupení od smlouvy v uvedených termínech, považuje se nákup za definitivní.
    Při dodání služeb:
    Při poskytování služeb má spotřebitel možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů do nejméně 14 dnů od uzavření smlouvy.
    Aby spotřebitel mohl využít právo na odstoupení od smlouvy, musí se řídit rozumnými a jasnými instrukcemi, které mu byly poskytnuty podnikatelem při nabídce a/nebo nejpozději při dodání.

 

Článek 7 – Náklady v případě odstoupení od smlouvy

  1. Pokud spotřebitel využije svého práva na odstoupení od smlouvy, náklady na vrácení zboží nesou spotřebitel.
  2. Pokud spotřebitel zaplatil částku, obchodník tuto částku vrátí co nejdříve, ale nejpozději do 14 dnů po odstoupení od smlouvy, za předpokladu, že produkt již byl obchodníkem přijat nebo že spotřebitel může předložit přesvědčivý důkaz o kompletním vrácení.

 

Článek 8 – Vyloučení práva na odstoupení od smlouvy

  1. Podnikatel může vyloučit právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy pro produkty, jak je popsáno v bodě 2 a 3. Vyloučení práva na odstoupení od smlouvy platí pouze tehdy, pokud to podnikatel jasně uvede v nabídce nebo alespoň včas před uzavřením smlouvy.
  2. Vyloučení práva na odstoupení od smlouvy je možné pouze pro produkty:
      1. a. které byly vyrobeny podle specifikací spotřebitele;
      2. b. které jsou zjevně osobní povahy;
      3. c. které svou povahou nemohou být vráceny;
      4. d. které se rychle kazí nebo stárnou;
      5. e. jejichž cena je závislá na fluktuacích finančního trhu, na které podnikatel nemá vliv;
      6. f. pro jednotlivé noviny a časopisy;
      7. g. pro audio a video nahrávky a počítačový software, u kterých spotřebitel porušil pečeť;
      8. h. pro hygienické produkty, u kterých spotřebitel porušil pečeť.
  1. Vyloučení práva na odstoupení od smlouvy je možné pouze pro služby:
      1. a. týkající se ubytování, dopravy, stravování nebo volnočasových aktivit, které mají být poskytnuty v určitém datu nebo období;
      2. b. u kterých bylo zahájeno plnění se výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení;
      3. c. týkající se sázek a loterií.

 

Článek 9 – Cena

Během uvedené doby platnosti nabídky zůstávají ceny nabízených produktů a/nebo služeb nezměněny, s výjimkou změn cen v důsledku změn sazeb DPH.
Odchylně od výše uvedeného může podnikatel nabízet produkty nebo služby, jejichž ceny podléhají výkyvům na finančním trhu a které podnikatel nemůže ovlivnit, za variabilní ceny. Tato závislost na tržních výkyvech a skutečnost, že případně uvedené ceny jsou orientační, budou v nabídce vysvětleny.
Zvýšení cen během 3 měsíců od uzavření smlouvy jsou povolena pouze v případě, že jsou důsledkem zákonných předpisů nebo ustanovení.
Zvýšení cen od 3 měsíců po uzavření smlouvy jsou povolena pouze v případě, že podnikatel o tom uzavřel konkrétní dohody a:

      1. a. Jsou důsledkem zákonných předpisů nebo ustanovení; nebo spotřebitel má právo smlouvu ukončit s účinností ode dne, kdy zvýšení ceny vstoupí v platnost.
      2. b. Ceny uvedené v nabídce produktů nebo služeb jsou včetně DPH.
      3. c. Všechny ceny jsou s výhradou tiskových a sazbových chyb. Podnikatel nepřijímá žádnou odpovědnost za důsledky tiskových a sazbových chyb. Při tiskových a sazbových chybách není podnikatel povinen dodávat produkt za nesprávnou cenu.

 

Článek 10 – Shoda a Záruka

  1. Podnikatel zaručuje, že produkty a/nebo služby odpovídají uzavřené smlouvě, specifikacím uvedeným v nabídce, rozumným požadavkům na kvalitu a/nebo použitelnost, a zároveň platným zákonným a vládním předpisům ke dni uzavření smlouvy. Je-li dohodnuto, podnikatel zároveň zaručuje, že produkt je vhodný pro jiné použití než běžné.
  2. Záruka poskytnutá podnikatelem, výrobcem nebo dovozcem nijak neomezují zákonná práva a nároky, které může spotřebitel uplatnit vůči podnikateli na základě smlouvy.
  3. Veškeré vady nebo nesprávně dodané produkty musí být podnikateli oznámeny písemně do 4 týdnů po dodání. Zpětné zaslání produktů musí proběhnout v původním balení a v novém stavu.
  4. Doba záruky podnikatele odpovídá době výrobní záruky. Podnikatel však není nikdy zodpovědný za konečnou vhodnost produktů pro individuální použití spotřebitelem, ani za jakékoli rady týkající se použití nebo aplikace produktů.
  5. Záruka se nevztahuje, pokud:
  6. Spotřebitel sám opravil a/nebo upravil dodané produkty, nebo nechal opravit a/nebo upravit třetí stranou;
      1. a. Dodané produkty byly vystaveny abnormálním podmínkám nebo byly jinak nedbale ošetřovány nebo byly v rozporu s pokyny podnikatele a/nebo bylo manipulováno s balením;
      2. b. Vada je zcela nebo částečně důsledkem předpisů stanovených nebo které stanoví vláda týkající se povahy nebo kvality použitých materiálů.

 

Článek 11 – Dodávka a provedení

  1. Podnikatel bude při přijímání a provádění objednávek produktů a při posuzování žádostí o poskytování služeb dbát nejvyšší možné pečlivosti. Dodací adresa poskytnutá spotřebitelem společnosti se považuje za místo dodání.
  2. Za dodržení ustanovení odstavce 4 tohoto článku bude společnost plnit přijaté objednávky urychleně, ale nejpozději do 30 dnů, pokud spotřebitel nesouhlasil s delší dodací lhůtou. Pokud dojde ke zpoždění při doručování nebo pokud objednávka nemůže být provedena nebo je provedena pouze částečně, bude spotřebitel o tom informován do 30 dnů od zadání objednávky. V takovém případě má spotřebitel právo zrušit smlouvu bez nákladů a bez nároku na odškodnění.
  3. Všechny uvedené dodací termíny jsou orientační a spotřebitel z nich nemůže odvozovat žádná práva. Překročení termínu nedává spotřebiteli právo na odškodnění. V případě zrušení smlouvy v souladu s odstavcem 3 tohoto článku vrátí podnikatel spotřebiteli zaplacenou částku co nejdříve, ale nejpozději do 14 dnů po zrušení.
  4. Pokud se ukáže, že dodání objednaného produktu není možné, bude se podnikatel snažit zajistit náhradní zboží. Spotřebitel bude o dodání náhradního zboží jasně a srozumitelně informován při doručení. U náhradního zboží zůstává v platnosti právo na odstoupení od smlouvy. Případné náklady na vrácení zboží hradí podnikatel.
  5. Riziko poškození a/nebo ztráty produktů nese podnikatel až do okamžiku doručení spotřebiteli nebo předem určenému zástupci, kterého spotřebitel podnikateli oznámil, pokud není výslovně dohodnuto jinak.

 

Článek 12 – Trvalé transakce: trvání, ukončení a prodloužení

  1. Spotřebitel může kdykoli ukončit smlouvu na neurčitou dobu, která má za cíl pravidelné dodávky produktů (včetně elektřiny) nebo služeb, s dodržením dohodnutých pravidel pro ukončení a výpovědní lhůtou maximálně jeden měsíc.
  2. U smlouvy na určitou dobu, zaměřené na pravidelné dodávky produktů (včetně elektřiny) nebo služeb, může spotřebitel kdykoli ukončit smlouvu na konci určené doby. To musí být provedeno s dodržením dohodnutých pravidel pro ukončení a výpovědní lhůtou maximálně jeden měsíc.
  3. Spotřebitel může uvedené smlouvy ukončit kdykoli, bez omezení na konkrétní čas nebo období. Ukončení může proběhnout alespoň stejným způsobem, jakým byla smlouva uzavřena. Výpovědní lhůta je stejná jako ta, kterou si podnikatel stanovil pro sebe.
  4. Smlouva na určitou dobu, zaměřená na pravidelné dodávky produktů (včetně elektřiny) nebo služeb, nesmí být bez výslovného souhlasu tiše prodloužena nebo obnovena na určitou dobu. Výjimky platí pro konkrétní smlouvy, jak jsou uvedeny v zákoně.
  5. U tiše prodloužených konkrétních smluv může spotřebitel tyto smlouvy ukončit na konci prodloužení s výpovědní lhůtou maximálně jeden měsíc.
  6. Smlouva na omezenou dobu zaměřená na pravidelné dodávky denních, zpravodajských a týdeníků (zkouškové nebo seznamovací předplatné) se tiše neprodlužuje a automaticky končí po skončení zkouškového nebo seznamovacího období.
  7. U smluv s dobou trvání delší než jeden rok může spotřebitel po roce kdykoli ukončit smlouvu s výpovědní lhůtou maximálně jeden měsíc, pokud se slušnost a spravedlnost nebrání předčasnému ukončení.

 

Článek 13 – Platba

  1. Pokud není dohodnuto jinak, musí spotřebitel zaplatit dlužné částky do 7 pracovních dnů od začátku lhůty na rozmyšlenou, jak je uvedeno v článku 6, odstavec 1. U poskytování služeb začíná tato lhůta po obdržení potvrzení o smlouvě spotřebitelem.
  2. Spotřebitel má povinnost okamžitě hlásit podnikateli jakékoli nepřesnosti ve poskytnutých platebních údajích.
  3. V případě neplacení má podnikatel, s výhradou zákonných omezení, právo účtovat spotřebiteli rozumné náklady, které byly spotřebiteli předem oznámeny.

 

Článek 14 – Řešení stížností

Podnikatel má jasně zavedený postup pro řešení stížností a stížnosti zpracovává v souladu s tímto postupem.

  1. Stížnosti týkající se plnění smlouvy musí být podnikateli předány písemně do 7 dnů od zjištění vad, kompletně a jasně formulované.
  2. Stížnosti podané u podnikatele budou zodpovězeny do 14 dnů od jejich přijetí.
  3. Pokud vyžaduje povaha stížnosti předvídatelně delší zpracovatelskou dobu, obdrží spotřebitel do 14 dnů potvrzení o přijetí stížnosti s indikací, kdy může očekávat podrobnější odpověď.
  4. Pokud stížnost nelze vyřešit vzájemnou dohodou, vzniká spor, který podléhá řešení sporů.
  5. V případě sporu se má spotřebitel nejprve obrátit na podnikatele.
  6. Pokud není dosaženo řešení, má spotřebitel možnost nechat svou stížnost projednat nezávislou komisí pro řešení sporů, kterou jmenuje Stichting WebwinkelKeur. Rozhodnutí této komise je závazné a obě strany, podnikatel i spotřebitel, přijímají toto závazné rozhodnutí.
  7. Za předložení sporu této komisi jsou spojeny náklady, které musí spotřebitel zaplatit příslušné komisi.
  8. Stížnost neodkládá povinnosti podnikatele, pokud podnikatel nepíše jinak.
  9. Pokud je stížnost shledána oprávněnou podnikatelem, podnikatel podle vlastního výběru nahradí dodané produkty zdarma nebo je opraví.

 

Článek 15 – Spory

  1. Na smlouvy mezi podnikatelem a spotřebitelem, na které se vztahují tyto obecné podmínky, se výlučně vztahuje nizozemské právo, i když je spotřebitel bydlištěm v zahraničí.
  2. Vídeňská úmluva o smlouvách o mezinárodní koupi zboží se nepoužije.

 

Článek 16 – Doplnění nebo odchylky od ustanovení

Doplňující nebo od těchto obecných podmínek odchylné ustanovení nesmí být na úkor spotřebitele a musí být zaznamenány písemně nebo takovým způsobem, aby si je spotřebitel mohl uchovat přístupným způsobem na trvalém datovém nosiči.připojené podmínky.